מורה נבוכים: שלבי התכנון לפני שיפוץ

תקופת השיפוצים לא צריכה להלחיץ ולאתגר, אם תתנו לבעל המקצוע המתאים ללוות את הפרויקט, ברמה התכנונית והעיצובית ומול הספקים.

 שלב ראשון בכל שיפוץ: היכרות עם הלקוח ויצירת פרוגרמה

כל פגישה עם לקוח מתחילה בהיכרות אישית מעמיקה בשני מישורים. הראשון, עוסק באורחות וניהול חייו היומיומיים. אנו מבררים עם הלקוח, האם בני המשפחה נוהגים לאכול יחד בפינת האוכל, האם נוהגים לארח, האם הם בשלנים, ועוד מגוון שאלות. מאפיינים אלו ועוד רבים אחרים ישפיעו על התכנון והעיצוב של הבית.

במישור השני, מהם תכניותיו לעתיד. האם מצפה להרחיב את התא המשפחתי, לפתוח עסק בייתי, ועוד. מדובר על למידה מעמיקה של כל רצונותיו וגחמותיו של הלקוח, שכוללת ביקור בביתו.

לאחר מכן, אנו עושים סיעור מוחות, שבמהלכו אנחנו מביאים את כל המידע שאספנו על הלקוח, תוך התחשבות בכל הרצונות והחלומות שלו, לצד האילוצים הקיימים בשטח.

אנחנו יוצרים בין שתיים עד שלוש תכניות אופציונליות לבחירתו. בכדי להמחיש ללקוח את האפשרויות שלו, אנחנו יוצרים מודלים תלת ממדיים, שמהם הוא יכול להתרשם גם ללא הבנה בתחום האדריכלות.

לאחר שנים רבות בתחום, הבנו שתהליך שיפוץ ומתיחת פנים לבית לא חייב להיות מלחיץ ומאתגר, אם נותנים לבעלי מקצוע מתאימים לטפל בתהליך.

בחירת התכנית ויציאה לדרך תוך פיקוח על הפרויקט

אחרי שהלקוח בוחר את המודל המתאים ביותר, אנחנו מתחילים לתכנן תוך ירידה מדוקדקת לכל הפרטים הקטנים. אחד היתרונות המרכזיים הוא שלפני שמתחילים את השיפוץ, הלקוח יכול לראות בבירור איך הבית שלו ייראה בסיום התהליך.

אל דאגה – אתם לא לבד. עם תחילת תהליך השיפוץ, אנחנו מפקחים על הפרויקט, מוודאים שהוא התקדם על פי לוחות זמנים מספק, שכל שמוצרים והחומרים הגיעו בדיוק על פי הזמנת הלקוח, ובצורה שלמה.

אנחנו נשמח להוריד מכם את הלחץ והעצבים, בתהליכי שיפוץ, וללוות אתכם בתהליך תוך פיקוח על העבודות ועל התקדמותם בקצב משביע רצון. צרו קשר

02.01.2019

Powered by - Wemake